24 jan. 2011

På gång

Då är helgen över och en ny vecka har precis påbörjats (:

Helgen som varit har i vilket fall varit en av de bästa på länga (: Blir mer och mer kär i Olof för varje dag som går (: Vi har egentligen inte gjort så mycket denna helgen, gymmat, kollat handboll på oleary's, pysslat och bara varit. Men jag älskar varje sekund jag får tillbringa med honom (:
Och så fick jag tulipaner av honom i helgen oxå (: Som matchar min vägg i köket! ;)

På onsdag börjar jag en ny kurs, psykologiska perspektiv i socialt arbete. Ska bli kul!
Men idag och imorrn är jag ledig (: Olof stannade här idag och han har varit en hjälte som hjälpt mig med storstäd och storhandling!

Jag ska snart bege mig till gymmet på "body balance" pass (:

Med kärlek,
- M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar